Alla inlägg den 8 juni 2014

Av cija - 8 juni 2014 17:48

Jadå jag shoppade loss för ett tag sedan och förnyade underkläder. Hittade urfina och vackra bh:ar.

Jaha? Och nu då????


Kommer inte att kunna använda dom om 10 dagar ändå.

Så nu använder jag dom i massor och går här hemma utan tröja bara för att kolla mig i spegeln emellanåt i mina nya, fina bh:ar!!!

Funderar på om man kan sy i en ficka och ha inlägget där efter operationen!?

Tål att fundera på.


I övrigt så har jag kommit till min vikt jag önskade på viktväktarna....vikten jag hade innan jag fick lungembolin.

Så nu trivs jag bra med vikten och är nöjd....bara cancern som ger mig moln på himeln   


Men nu ska jag gå någon jämnviktgrej på Viktväktarna men det får nog bli si och så med det. Får försöka ta igen det senare.


Planerar för studenten nu....allt som ska köpas in...dukas...osv osv. Rätt kul faktiskt!   


Men på onsdag är det dags för förbesök på sjukhuset inför operationen veckan efter.

 

 

#student

#fuckcancer

#bröstcancer

#jagharcancer

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards