Alla inlägg den 16 juni 2014

Av cija - 16 juni 2014 08:27

Nu är det 2 dagar kvar till operation.

Jag har än sålänge hållt allt ifrån mig....som om det inte gällt mig.

Gått som i en dimma och kollat på mig själv där jag går bredvid.

Kände till slut att detta blir inte bra.


Kontaktade kuratorn och pratade med henne i 40 minuter!! Jisses, jag som knappt gillar att prata i telefon.

Åkte på hemläxa också. Fast det kan vara en liten utmaning i mitt arbete i allt detta.


Känner en knuta i armhålan så jag är rätt inställd på att där är skadade lymfkörtlar.

Men jag hoppas det bara är någon enstaka.


Har vansinnigt ont i svanskotan. Vet bara inte varför.

Men ska se till att få en mjuk dyna under den när jag ska vara sövd för annars har jag ännu mer ont.

Jag tog upp det när jag var på besöket för jag vill att de gör en skelettscint efteråt men fick veta att det gör man inte längre på rutin. Nehe, men när man har så här ont då och har haft ont sen i påskas då????


Jag ska imorgon börja ta blodförtunnande sprutor och jag HATAR sprutor!!

Vet bara inte varför jag är sån. Jag kan ge andra injektioner och ta blodprov och får beröm att de inte känner att jag sticker dom men fy attan när jag själv ska ha det....   

Ska också duscha i Descutan.

 

#fuckcancer

#bröstcancer

#jagharcancer

Av cija - 16 juni 2014 08:15

Tja nu har säkert många sänt ut bilder på sin student och sina baler.

Jag hoppar bilder idag men nu har min son tagit studenten.


Och nu ska jag inte hålla i fler studentbjudningar för detta var yngsta sonen som tog sin.


Jag hade bakat allt själv (gjorde det innan jag fick cancerbeskedet). Och jag fick beröm....så glad jag blev.

Men bästa överraskningen var att sonen fick stipendium från skolan   

En glad överraskning som värmde i mamma-hjärtat... :)

Han har verkligen kämpat och klarat det hela bra med tanke på hans dyslexi.


Sen var det dags för balen med. Jodo fick iväg honom fast han var sådär till att gå på bal. Inte hans grej tyckte han.

Men han verkade iaf haft väldigt roligt och det var det viktigaste för mig :)


#student
#stipendium

#sonenfickstipendium


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards