Alla inlägg den 28 juni 2014

Av cija - 28 juni 2014 17:09

Min make tyckte vi skulle gå på bio igårkväll.

Ja sa jag, det kan vi väl.

Vilken film? Han sa att han hade hört att "förr eller senare exploderar jag" skulle vara bra. Vad handlar den om undrade jag.

Ingen aning, sa han! Något med kärlek trodde han.

Vi bokade och jag var osäker på om jag skulle orka för jag var rätt trött.
Men vi kom dit och satte oss.

Det var en film om cancer och död....tårar och ångest...glädje blandat med sorg osv.
Gissa om denna film var jobbig för mig??!!
Jag förbannade mig själv för att jag inte hade kollat vad det var för film innan jag gick in på bion!

Filmen gjorde att jag blev ännu mer trött då känslor kom i svallning.

Var bitvis av filmen som jag inte tittade på....för det blev för mycket!

Men nu har jag sett den och nästa ggn min make vill se på bio ska det bli en film som jag VET lite om innan!  


#biofilmomcancer

#bröstcancer

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards