Alla inlägg den 29 juni 2014

Av cija - 29 juni 2014 14:24

Blev uppringd inatt av min ena son. Jag var redan halv-vaken då han ringde för smärtorna i armen pga svullnaden känns rejält nu. Men jag ska försöka stå ut så jag inte åker in och tömmer ut vätskan för ofta.
Men iallfall...sonen ringde .....

Han hade kört bil och fått vattenplaning.....farit av vägen, ut i diket o landade till slut på sidan med hela bilen.

 

 


Nu gick det bra med sonen och jag är grymt tacksam att han hade en skyddsängel för bilen hade det inte. Det blev inte mycket kvar av den men som sagt....jag är tacksam över att min son är hel.  


Efter samtalet inatt så kunde jaginte sova för tankarna for runt av vad som KUNDE ha hänt. Knäppt med tanke på att nu gick det så här och inget annat. Varför maler då hjärnan på om det som inte har hänt???

Nåväl idag har jag träffat honom. Han försökte jobba men han har nog slagit i foten igår för den är lite svullen.

Han har märke efter bilbälte och lite småmärken men värst är nog hans tankar just nu.


Efter ha checkat sonen så for jag hem och ska fixa middag. Får blir pastasås med heta räkor   


#vattenplaning

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards