Direktlänk till inlägg 31 juli 2014

KALV PÅ GRÖNBETE!!!!!!

Av cija - 31 juli 2014 10:52

Igår kunde jag äntligen ta mig ut ur huset. Mådde lite mindre illa små stunder!!! Gissa om jag var glad över dessa små stunderna......som små ljusglimtar!


En bedrift bara det efter varit i princip instängd och däckad av illamående, trötthet osv.

Maken var så snäll så.....han tog med mig till ICA Maxi  


For in på Maxi som ett skott. Kände mig som en kalv på grönbete...."Maxi here I come! ".
Kände mig sprängfylld av energi.   

Men det var inte mycket denna damen klarade för helt plötsligt försvann energin!
Minnet försvann tydligen också för jag kom inte ens ihåg hur gräslök ser ut!!!!!!!!
Sånt nederlag.....att inte ens minnas hur gräslök ser ut!!!

Jag frågade maken och han viftade med hela armen och sa "där någonstans".

Jag gick dit och tänkte inte ge mig. HA! Fann gräslök.....tur jag kan läsa än iaf!

Sen gick de saktare och saktare, vid kassan fick jag sätta mig och sista biten ut till bilen hängde jag över vagnen!!

Men jag har iaf varit utanför mitt hus och på ett ställe som inte är sjukhus!!

 

#Ica

#kalvpågrönbete

 
 
Ingen bild

Annelie

1 augusti 2014 13:35

Välkommen upp ur källaren;)
Vilken vecka du har gjort! Tråkigt med sån start men förhoppningsvis har du hela 2 v framåt där du blir starkare att göra mer än att känna sig sjuk vilket är energikrävande isig.
Det där med peruken får mig bli blå av ilska vilket pack till ofog! Bra att du orka säga ifrån!
Bamsekraaam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cija - 9 december 2016 09:00

Att avhysa någon är inte så kul men i detta fall är det tyvärr ett måste. Fick ett bryt på sjukhuset när jag skulle ha mina cellgifter. Slutade med att personal kom på plats.  Vi pratade igenom det och jag drog i stora drag om allt som hänt. Dock v...

Av cija - 8 december 2016 21:30


Träffa läkaren för några dagar sedan. Hjälper inte detta cellgift är det hejdå!      Jag är i för dåligt skick för att gå på nästa! Han räknar med 2 ggr av nästa sort så stryker jag med av biverkningarna för de är så starka i den! I den jag h...

Av cija - 30 november 2016 20:20


Kom till slut hem från sjukhuset. Asih kom samma dag och besökte mig. Berättade vad de kunde bistå med. Jag var lite misstänksam men nu har det gått en tid och jag har fått mer insikt i vad de kan göra för mig! Var pigg när jag kom hem. Kände mig j...

Av cija - 12 november 2016 19:59

Fick senaste cytostatikan förra tisdagen. Fick den intravenöst....dvs genom venporten. Dagen efter var jag konstig i kroppen, hade lite ontöverallt men jag reagerade inte direkt. 2 dagar senare hade jag 39,1 i temp. Åkte till akuten och det såg u...

Av cija - 5 november 2016 16:17

När jag och maken var på vår planerade resa i Spanien så passade min bror, hans fru och min ena son på att fylla år. Men nu kom vi hem lite tidigare än beräknat så sonen fyllde år någon dag senare. Men då hade vi redan bokat in kalas helgen efter...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards