Alla inlägg den 20 september 2014

Av cija - 20 september 2014 10:37

Känns att jag lever idag. Har energi men nu måste jag hushålla med den så jag inte somnar i soffan igen som jag gjorde igår!!!


Vädret är si och så idag här i Skåne.


Familjen har masat sig upp och äter frukost. Själv har jag ätit för flera timmar sedan.


Idag blir det ändå en lite helgdag där man kan ta det lugnt så jag borde kunna hushålla med energin   


5 dagar till som jag kan känna jag är i livet men sedan ska jag ner i cellgiftsträsket igen och må dåligt....fasar redan nu.

Ska utöver cellgifterna även få något som heter Herceptin. Allt ska sprutas in i venporten som är inopererad under huden.

Idag har jag svullen arm och hand av lymfvätska....inget kul alls. Sticker och gör ont i arm o ut i fingrarna.


Måtte jag få läkarna att operera bort andra bröstet med innan jag får cacner i det med. Är inte rädd för att bli utan bröst....är mer rädd för att det ska komma en tumör som på 16 dagar ska sprida ut 6 metastaser som den andra gjorde. Bättre att förebygga.

Aldrig förstått att tjejer vill ha stora bröst!!! Hade klarat mig utmärkt med små ...  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards