Alla inlägg den 25 september 2014

Av cija - 25 september 2014 21:27

Hejsan!


Upp tidigt och for iväg till min behandling ihop med sonen.

Haft en jobbig natt med mycket oro och ångest   

Jag tog en liten halv lugnande pilla innan vi for iväg....det räckte för att få ner mig i varv iaf.
Bra att ta till vid behov men jag är anti mott piller men här fick jag ge mig.


Väl framme kom vi in i ett rum med säng där jag la mig. Personalen där är trevliga, inget är liksom problematiskt för dom.
Jag var rädd för reaktoner på mitt hjärta, min kropp och att den inte skulle ta till sig Herceptinet. Men det gjorde den och än varkar det gå bra. Det tog 90 minuter att få det och sen var det att vänta i 2 timmar innan cellgiftet skulle in.
Så sonen var med hela tiden, sen kom kuratorn och avlöste honom en stund och sen hämtade han mat till mig och sig. Blev dansk fläskbit med sås och potatis.

Maken kom en stund innan vi skulle hem.

När jag skulle resa mig upptäckte jag de där gelebenen men masade mig till toa ändå men ramlade på väg ut....gelen i benen ville inte jag skulle gå själv...suck!!!!!
Och yr blev jag och rent knasig i magen. Trodde först det var blodtrycksfall men det kände jag att det inte var.
Jag tror det var all ångest och all nervositet som släppte.
Fick dock åka rullstol ut till bilen och väl hemma så sov jag en bra stund.

Fortfarande har jag geleben så jag måste kolla hur jag går. Men i övrigt är jag mest trött.

Biverkningarna ska komma på 3e dagen sägs det.

Jag hade iaf en utsikt från fönstret :)
 



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Skapa flashcards