Alla inlägg den 29 september 2014

Av cija - 29 september 2014 18:08

Fick mitt cellgift i torsdags.

Jag var väldigt trött.


På lördagen sov jag bort hela dagen men orkade iaf vara uppe en runda på kvällen när vi var bortbjudna.

Men oj vad det märktes tydligt när orken tröt mer och mer.


Söndagen åkte vi till Kivik och kollade på årets äppeltavla, gick runt på marknaden och tittade.

Väl hemma så var vi alla trötta så vi bara slappade.....och det var DÅ ...HELVETET bröt ut!


Från att haft lite myrkrypningar och trötthet så tog smärtan fart!!!!

Den kom som en bomb och bara slog ner. Ont överallt i kroppen, muskler, senor, skelett.....AJ AJ AJ!!!  
Tog smärtstillande men det tog tid innan de ens började värka såklart. Gick inte att vara stilla så ont det gjorde.
Mitt i allt började jag skaka men misstänkte att det var kroppen som reagerade på den plötsliga smärtan!

Idag har jag haft ont men försöker hålla de nere med hjälp av smärtstillande. Var uppe en omgång inatt och tog tabletter och åt en bit macka.
Jag staplar när jag går och ser snudd på onykter ut i gångstilen!!!
Det är som om fötter och händer inte har känsel mer än bedövad smärta på något vis.
Måtte detta ge med sig snart......

 





Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards