Alla inlägg den 1 december 2014

Av cija - 1 december 2014 20:38

Tja nu så....nu är det snart på ingång!


Packat och kommit på efetrhand att just detta o detta kan också vara bra att ha med mig!

Jag som tänkte att en pytteväska skulle räcka men nu är det plötsligt 2 pytteväskor.....eller ja, normalstora väskor.


Imorgon är det första strålningsdagen för mig! Jag ska bo en hel del på patienthotellet för att slippa hålla på att fara fram och tillbaka då det enbart skulle ta energi från mig. Energin behöver jag istället till att kunna ta lite promenader ihop med min pimpade rollator än att sitta i en taxi flera timmar om dagen!


Har också fått veta att man blir trött av strålningen och min fråga är då....kan jag verkligen bli MER trött än vad jag är efter mina cellgifter?   

Ja det lär tiden få utvisa!


Idag är det den 1 december. Och nu börjar det bli mer och mer jul......och jag hinner inte med.....
Men oavsett vilket så blir det ju jul ändå.

  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards