Alla inlägg den 12 december 2014

Av cija - 12 december 2014 18:58

Nu har jag börjat få en ny frisyr.

ÄNTLIGEN börjar mitt hår att växa...iallfall det på skallen!
Är ju bra att det börjar någonstans iaf    


Ska jag ha sidbena eller mittbena tro???

Känner mig lite modern nu med lite stubb på skallen. Fast jag måste medge att jag saknar mitt eget långa hår. Undra om jag kommer att låta det bli så långt igen?! Undra om det ens kommer att kunna växa till sig så mycket?!


 

Av cija - 12 december 2014 18:41

Ja, vad gör inte tidningarna för att få sälja?!


Mycket har jag läst men detta är första gången jag ser en sån här rubrik!


Undra vilken tonart de tycker man ska sjunga för att bli frisk från cancer.....benbrott....astma....proppar i lungorna....hjärtinfarkt...stroke....osv...osv.???????    


 

Av cija - 12 december 2014 18:25

.......

Ja, vem stal min vecka????  
Måste anmäla en stöld av en vecka!!!

Det har gått en vecka till som jag har tillbringat på patienthotellet.

Strålats varje dag. Än sålänge håller huden. Men jag ska inte hoppa högt än för de värsta biverkningarna kommer tre veckor EFTER man är klar med strålningen!!  


Har så smått börjat gå på egen hand utan rollatorn. Iaf när jag är på patienthotellet där det är plant och fint!
Ute får jag vackert behålla den.
Jag har alltid gillat kullersten men jag har omvärderat detta!!

Att köra med rollator på kullersten är inte de enklaste och det går så sakta så det känns som att en snigel är snabbare! Har inte så bra koll på fötterna heller när det är kullersten. Är ju knöligt! Kanske man ska satsa på att ha platta kullerstenar?!   


Har fått hjälp att hitta i kulverterna så jag slapp gå till strålningen under de värsta regndagarna.


I söndags var vi på julbord hela familjen. Det var trevligt! Och oj vad vi alla blev mätta!
Det var sill i långa banor, mycket viltkött, varma rätter, chockladkakor och godis. Och gröt såklart...hur kunde jag glömma att nämna den   


 
Lite scary i kulvertarna är det....är aningen rädd och traska vilse! Huuuuu.......


 

Familjen samlad vid julbordet!


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Skapa flashcards