Alla inlägg den 17 december 2014

Av cija - 17 december 2014 16:01

Har ju varit på ett julbord och imorgon är det julbord nummer två.

Jag bor ju ett patienthotell under strålningen o det är här vi ska ha julbord.
Gissa om familjen därhemma är lite avundsjuka på mig som ska ha julbord igen :)


Men här är väldigt god mat på detta ställe måste jag ju säga.

Häromdagen fick vi lax......det var gott.....

 

Kan inte neka till att jag är väldigt nyfiken på julbordet imorgon   


Av cija - 17 december 2014 15:46

Nu ska jag snart lämnas i sticket!   

De tycker uppenbart att de är vuxna nog att klara sig själva numera......de inser inte att jag verkligen behöver dem!!!!

Jag trodde de skulle stanna hos mig för evigt....växa....men ändå vara kvar!

De har ju varit med mig i hela mitt liv...hur kan de överge mig nu???  

Fattar inte vad som gått fel nu......jag har ju vårdat dem....penslat dem "medhårs" med förstärkning men de har inte hjälpt helt tydligen.


Kommer nya säger alla men det är inte sån stor tröst när två av dem inte längre vill vara hos mig!


Strumpor gör ont o ha på sig.....
skor också.....
täcke är smärtsamt så jag måste göra en liten "grotta" av täcket för mina dem.....

Jag vaknar när täcket når dem för det gör så ont i mig o sticker!


Mina älskade stortånaglar som följt mig genom mitt liv.....nu ska de lämna in....som straff för att jag behövt cellgifter.
De gillade inte giftet....och det är det där giftet jag behöver för att slippa cancer (förhoppningsvis iaf)!!
Man slutar med cellgifter och har biverkningar kvar lång tid efteråt :(


Vågar inte lägga upp bild.....ser ju läskigt ut o titta på dem......
Kanske jag ska göra en förstoring av bilden.....hmmm....


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards