Alla inlägg den 21 december 2014

Av cija - 21 december 2014 19:11

Hade besök idag av min ena kusin o jag fick julklapp.....så nu mumsas det   


 

Av cija - 21 december 2014 18:51

Hittade denna bild....kan nog tycka den är lite diskriminerande nu när jag tänker efter.


Bild 1: "Normala människor"

Bild 2 o 3.....: Det är då de som är onormala, eller???????


 

Av cija - 21 december 2014 18:25

Nu har jag snart varit i Lund i en månad.


Har upptäckt att på denna ort finns det som överallt annars såklart 4 årstider:

1. Mulet och grått

2.Duggregn och lite pinande snålblåst

3.Rätt mycket regnskurar och vind som gärna vänder paraplyer för folk

4. Störtregn som kommer och går i ett vissa dagar.

Jag tror att vädret på hemmaplan är mycket bättre än här.....känns så just nu iaf   


Idag var det strålning och jag har blivit grymt röd på ett ställe nu. Kliar o liksom små blåsor. Gör inte så ont...än!

Har fått börja med kortisonsalva o hoppas det ska hjälpa.

Kanske ska jag se om jag kan få tag på kamomill-tepåsar, våta dem o lägga dem på där det är rött....någon sa att det kan svalka o vara bra.

Har varit ute på en promenad idag men musik i öronen.  Maken hade med mina gympaskor hit igår och de är lite mjukare för mina fötter :)

Hade besök idag av en kusin. Det var trevligt. Fick en julklapp också bestående av Noblesse o Daim....mums!!!  


I övrigt har dagen varit rysligt lugn.


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards