Alla inlägg den 12 januari 2015

Av cija - 12 januari 2015 11:49

Tja nu har håret börjat växa.
Nästan så jag tycker att luggen når ner till ögonen så jag snart får klippa mig...mohaha!!

Har börjat få pyttesmå ögonfransar med...alldeles vita men ändå. De tittar fram iaf   

Ögonbrynen lyser med sin frånvaro fortfarande men dem kommer säkert snart dem med :)


 


Det dåliga är biverkningarna. Främst är det nu brännskadan som ska läka som uppkom under strålningen. Ser hemskt ut men väljer att inte lägga upp bild på den här.

Sen är det tånaglarna. Stortånaglar som man nu kan lyfta på men de har inte lossnat helt än. Flera naglar kommer att gå samma väg men ännu är de i början av det stadiet.

Fötterna är fortfarande skadade så jag går med rollator. Dock klarar jag mig hemma utan då det inte är långt mellan möblerna.
Man är svullen om anklarna.....inte så värst snyggt det heller :(

Chemobrain gör sig påmind emellanåt. Synen har blivit sämre. m.m m.m




Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards