Alla inlägg den 12 februari 2015

Av cija - 12 februari 2015 17:32

Idag  var det då dags för läkarbesök och röntgen osv.
For till Lund redan vid halv 7 på morgonen så jag blev berest idag med   


Och nu har min kropp äntligen accepterat medicinen och tar den till sig och jag mår lite bättre  

Andningen är inte helt ok men den blir bättre.....
Då jag ansträngt luftrören med när jag försökt få luft under dessa veckor så verkar de har tajtat till sig så jag fick Bricanyl också.


Det kan vara så att det tar fart igen och jag blir sjuk igen då där är lite "sjukt" kvar MEN risken för detta är väldigt liten.....jag hoppas den är obefintlig!!!!


Så nu ska jag trappa ner kortisonet och jag kan avsluta antibiotikakuren. Sååååååå skönt att kunna slippa såååå mycket tabletter.


Jag blev så glad hos läkaren så jag nästan grät där....fick skärpa mig riktigt för att inte gråta.


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards