Alla inlägg den 26 februari 2015

Av cija - 26 februari 2015 12:35

Detta under skedde i Lund i december 2014.

Det stod en man i en korsning, hängde över en krycka med framåtböjd rygg och skakade upp o ner i hälarna
så hans skakningar fortplantade sig i hans ben. Dock kunde han hålla i en pappmugg. Hade sett honom där flera dagar i rad.

Jag gick fram och ställde mig framför honom, tog av mig min mössa och höll fram den åt honom när han höll
fram sin mugg till mig!

Då tittar mannen upp på mig, ser att jag står där med min rollator, flintskallig, hålögd, trött och blek!!
En kvinna märkt av cancern!!!

Han utbrister "ohhh" när han ser mig o vet inte riktigt hur han ska göra.

MEN han reser sig, ryggen rätas ut och är inte längre framåtböjd.
Hans kropp slutar också skaka.
Han har inte heller större behov av sin krycka som han närapå glömmer bort när han ser min uppenbarelse.

Men jag blev glad!!!!
Tänk att jag helat en eu-migrant/tiggare genom att bara VISA mig!!!

Visst är det underbart?!?!   

MEN så slår det mig.....varför kan jag inte hela mig själv??????
Om jag ser mig i spegeln så hjälper inte det ändå.....jag blir inte frisk i ett nafs för det.

Undra varför?????   

Jag vill också bli helad ju......

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards