Alla inlägg under mars 2015

Av cija - 9 mars 2015 10:09

Jag använder ytterst sällan spotify så jag har fått lov att vara på min ena sons spotify med villkor att jag är offline.
Inga problem, det har fungerat bra.....tills igår!!

Då fick jag för mig att leta upp en låt som jag o min make hade som ingångslåt på vårt bröllop.

"I was made for loving you" av Maria Mena. Leta gärna upp den på Spotify och lyssna på den.


Jag blev så överraskad att jag hittade den så jag ville höra den med en gång......tryckte på den men ingen hördes....

Helt plötsligt ändrade det sig till en annan låt som jag inte heller hörde.   

Hmmm....jag tryckte igen och då på en annan låt....tror det "marry me"

Men återigen så hördes ingenting!!! Jag tänkte vad ÄR det nu för tokigt med spotify????

Så jag provade att trycka igen och då får jag ett gulligt sms av min son där det stod "Jag slänger fan ut dig från

Spotify".
Men blir så glad när ens barn skickar sms till en.

Jag skickade tillbaka  "Öh"

Då fick jag veta att jag var online, att han satt och spelade och skulle lyssna på världens dunkadunka o helt plötsligt kom nån lugn låt in (enligt honom var den då...bögig...hahaha).
O när han tryckte igång sin igen så kom nästa med typ marry me.....o i samma veva så dör hans spelgubbe i hans spel.

Kan situationen bli svårare för en ungdom????????   


Efter guidning kom jag iaf offline igen, jag kunde lyssna på min låt och sonen på sin.

Men oj vad jag garvade när han berättade att han suttit vid sin dator o spelat o min låt spelades varvid han tänkte vad hände nu och tryckte igång sin igen och får en ny från mig o han säger högt MAMMA varvid hans motspelare undrar vad han håller på med......
   


Av cija - 7 mars 2015 11:29

Med tanke på huvudvärk och yrsel så har det nu gjorts en CT skalle på mig.

Hade hoppats få besked av läkaren igår om svaret men telefonen var helt ljudlös  

Så jag får vackert vänta till måndag....i bästa fall.....i sämsta ända till tisdag.....i allra sämsta fall får jag jaga rätt på läkaren så jag kan få svaret.


HATAR ATT INTE VETA!!!!


Vet att det finns många orsaker till yrsel o huvudvärk:

*Metasteser

*Tumör

*Biverkning på medicinen

*Stress


CT kan ge besked om det är något av de 2 första alternativen.


Av cija - 2 mars 2015 16:01

Jahapp, så fick man stopp i avloppet i köket.... :(

Inget hjälpte utan det får bli en spolbil som får komma hit och fixa det.
Tur att dom finns iaf! Men de kostar en del med men jag har liksom inget val.....

Men det är så trist....är det inte det ena så är det nåt annat   

 

Vi som ändå undvikit att spola ner fett utan varit nog att torka ur stekjärn osv med papper.
Ändå blir det stopp.
Undra hur mycket stopp det varit om vi inte gjort detta?!

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards