Direktlänk till inlägg 26 april 2015

FÖRE OCH EFTER......

Av cija - 26 april 2015 13:01

Satt och kikade på foto och satte ihop dessa två....och så tittade jag flera gånger.
Har svårt att förstå att det är jag på båda bilderna. Det spelar ingen roll hur många gånger jag tittar....det kan inte vara jag som är flintskallig?!  
Är som om man under den perioden levde ett annat liv, som om man inte fanns.....  


Ena är tagen ca 8-9 månader innan jag fick veta om min cancer och den andre är tagen när jag var mitt upp i alla cellgifter (cytostatika) och hade inget hår, inga ögonfransar och knappt några ögonbryn kvar.


 


Livet kan ändras fortare än man hinner med emellanåt......



 
 
Ebba

Ebba

26 april 2015 15:23

Åh vad tråkigt att du ha cancer!<3 Har många i min släkt som går igenom behandlingar och sånt.

Min mormor tappade också sitt hår, men jag tycker alla människor är lika fina med som utan hår!<3 KÄMPA fina du!<3

Sv; Ohja, verkligen.. Men när man är 14 år så förstår dem väl inte bättre heller.. =(

Massa styrkekramar!<3

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

cija

26 april 2015 18:55

Tack för titten :)
Ja man är rätt fin som flintis också men jag måste säga att jag frös väldigt mycket!! Men sparat massor av schampoo ;)
Hur gick det för din mormor?

En del 14-åringar är mogna och andra är omogna så du har alldeles rätt :)

Kram

 
Tezz på Endeavour

Tezz på Endeavour

27 april 2015 11:34

När jag läser hos dej, så skäms jag över mitt klagande och att jag ibland när jag är riktigt arg och ledsen, önskat mitt liv åt skogen.
Egentligen är jag en väldigt levnadsglad person som var så tacksam där i augusti 2014 att jag inte dog i seglingsolyckan. Jag tyckte att jag fick en ny chans, och att jag fått livet åter, som en gåva, som jag verkligen ska förvalta, genom att ta tillvara varje dag.
Du verkar stark, och jag imponeras!
Kram

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cija - 9 december 2016 09:00

Att avhysa någon är inte så kul men i detta fall är det tyvärr ett måste. Fick ett bryt på sjukhuset när jag skulle ha mina cellgifter. Slutade med att personal kom på plats.  Vi pratade igenom det och jag drog i stora drag om allt som hänt. Dock v...

Av cija - 8 december 2016 21:30


Träffa läkaren för några dagar sedan. Hjälper inte detta cellgift är det hejdå!      Jag är i för dåligt skick för att gå på nästa! Han räknar med 2 ggr av nästa sort så stryker jag med av biverkningarna för de är så starka i den! I den jag h...

Av cija - 30 november 2016 20:20


Kom till slut hem från sjukhuset. Asih kom samma dag och besökte mig. Berättade vad de kunde bistå med. Jag var lite misstänksam men nu har det gått en tid och jag har fått mer insikt i vad de kan göra för mig! Var pigg när jag kom hem. Kände mig j...

Av cija - 12 november 2016 19:59

Fick senaste cytostatikan förra tisdagen. Fick den intravenöst....dvs genom venporten. Dagen efter var jag konstig i kroppen, hade lite ontöverallt men jag reagerade inte direkt. 2 dagar senare hade jag 39,1 i temp. Åkte till akuten och det såg u...

Av cija - 5 november 2016 16:17

När jag och maken var på vår planerade resa i Spanien så passade min bror, hans fru och min ena son på att fylla år. Men nu kom vi hem lite tidigare än beräknat så sonen fyllde år någon dag senare. Men då hade vi redan bokat in kalas helgen efter...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Skapa flashcards