Alla inlägg den 10 maj 2015

Av cija - 10 maj 2015 20:16

När jag fyllde år i fjol så fick jag ett presentkort till Hotell Skansen i Båstad.
Har inte klarat av att utnyttja det men nu tog vi tag i det och igår begav vi oss dit.

Ser inte så mycket ut på utsidan men insidan var väldigt fint!


SPA-delen var väldigt fin. Ångbastu som min make gillade, mer "vanlig" bastu, duschar som en regnskog, pool att simma i, lite stolar att sitta i, god englajuice eller vatten att dricka....det var det SPA man fick tillträde till.
Man kunde även anmäla sig till yoga, meditation, zumba osv.
Vi valde bort den biten och njöt av bara SPA:et. Jag hade inte orkat så mycket mer.


Där var också någon tennisgrej (har inte så bra koll på sånt) men de kunde inte spela utomhus då det var för mycket regn så de fick spela inomhus.

Fast då fick ju maken tillfälle att traska ut på tennisbanan en runda. :)


Träffade på Gudrun Carling och hennes make med. Vad pratar man då om? Lets dance? Tar man foto?
Kanske om man är tokig i alla som varit på Tv så gör man det säkert men jag tänker som så att hon var där som privatperson så vi pratade om SPA:et och om Bangkok osv.....Inget Lets Dance eller trumpetprat....och inget foto heller :)

Lite kul med alla gångar.....   


   

På väg till kallbadhuset och där var vi INTE så länge. Jag satt en stund i en uppvärm pool utomhus men det var allt. Är ju inget för kyla och det var kallt i luften :O

 
Maken testar och spela, vänd på fel håll och utan racket!   

 
Nyfriserad på skallen :)



Maten var suveränt god. Vi valde kummel    

Av cija - 10 maj 2015 20:09

Provade den där nya glassen.....

Den som det görs reklam om.

Har redan glömt namnet.....  

Jag och min chemobrain......Men glassen var god. Maken tyckte dock att den var som en "tjejglass"!!
Aldrig hört det uttrycket men ok, jag rä tjej och gillade glassen så det går bra om han vill kalla det för en tjej-glass....det betyder ju att jag dessutom får ha glassen helt för mig själv...MOHAHAHAHA


 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards