Alla inlägg den 14 maj 2015

Av cija - 14 maj 2015 21:46

Idag har det då varit premiär för mig att ÅKA bakpå en mc för detta året!!! Fick bli en tillfällig Spätta idag haha

Brukar köra själv men är fortfarande rätt "tagen" sedan gårdagen så jag vågade inte ge mig iväg och köra själv. Bara dumt att riskera något när jag vet att jag inte kände mig helt ok.
Men att åka var en upplevelse det med!

Hade fullt sjå att få på mig handskarna när jag har lymfödem-handske innaför mc-handskarna. Men skam den som ger sig   


Upp på mc....pang ....där låste sig benet .....men det löste sig efter en stund men fy vad det gör ont när det händer.


Vi körde till ett mc-cafe. Och eftersom vi fick köra i snigelfart så hann jag nästan somna där jag satt men även så hann jag titta på naturen, känna dofter, se på träden, himlen osv osv.
Då slår det mig att för nästan ett år sedan så trodde jag aldrig att jag ens skulle få uppleva detta igen....jag trodde jag skulle dö ju!
Så bara denna tanken och vetskapen gjorde att jag sög in alla intryck jag såg ännu mer. Man tar så lite för givet nuförtiden!  

Väl framme så åt de andra hamburgare respektive sillamacka. Själv höll jag mig till glass då jag hade ätit hemma innan vi stack. Men sillamackorna och hamburgarna är mycket goda där....mums!!    

 

Kämpar med handsken
 
Väl uppe på mc:n



  

#Yamaha

Av cija - 14 maj 2015 21:33

Var såååå trött och frusen igår. Skulle gått på vattengympa i varmvattenbassäng men det fick jag hoppa över.

Hade på mig linne, tröja, fleecetröja och vinterjacka osv....o ändå frös jag.

Skulle sen på behandling och få Herceptin i venporten.

Då blev det ännu värre.

Jag frös trots alla kläder + filt.  
Maken skulle åkt iväg men han fick komma och hämta mig först efter behandlingen.


 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Skapa flashcards