Alla inlägg den 27 maj 2015

Av cija - 27 maj 2015 14:21

Upp imorse och när katten kom in så passade jag på att känna igenom hans päls och jajamensan, där var en äcklig fästing. Död åt den.....mohaha.....en död fästing är en bra fästing.....


Sen var det sjukhuset som gällde med vattengympa. Gillar att vattengympa. Framförallt när det är varmvattenbassäng   

OCH då kom det där läskiga........ööööörk!!!
Skulle byta om till en tjusig baddräkt och jag har ju tejpat stortånaglarna då naglarna lossnat lite i taget pga cytostatikan jag fått.

Men vad hände???
Jo, NAGELN FÖLJDE MED NÄR JAG TOG AV TEJPET på ena nageln!!!

Öh......Eh.....Örk.....vad läskigt!


Såg att det hade kommit en pytteliten ny nagel men resten är helt oskyddat.

Var ju tvungen att känna lite hur det kändes....men samtidigt så rös jag i ryggraden....  
Tycker jag är härdad med tanke på mitt jobb men detta med naglar som ramlar av är inte min grej....  


 
  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards