Alla inlägg under maj 2015

Av cija - 4 maj 2015 11:47

Det är väl konstigt vad saker kan sitta i en.


När vi hade vår utbytesstudent från Thailand så skulle hon för första gången i sitt liv smaka en svensk chokladbit och det var från just asken Paradis.

Hon valde den där vita i mitten.....minns inte namnet.....tog en pytteliten bit och sträckte sen fram den till oss och frågade "ska det se ut så här"???

Men ööörk....en fluga inbäddad i chokladen.  


Jag kontaktade bolaget och fick skicka in hela lådan inkl flug-chokladen. Fick som "plåster på såren" 200 kr i checkar att handla choklad för.....hmm....

 

Vad var det då för fluga då?

Jo enligt dem var det en kakaofluga som INTE ska följa med. (Nehe, ska den inte....:O)

Jag frågade om den var farlig att äta? Tja det visste de inte om den var!


Och än idag kan jag som inte ens bet i den där chokladen inte äta just den där vita biten i PARADIS-asken.

Magen vänder sig rätt direkt när jag ser den.


 

Av cija - 4 maj 2015 11:37

Fick för mig att i helgen vara ute och försöka rensa en rabatt. Valde den som är minst och konstaterade rätt snabbt att jag är ingen fan av kirskål  


Min make har investerat i en liten söt pall jag kan sitta på och det är bra.

Men efter denna lilla stund jag satt ner, framåtvikt o rensade så fick jag MEGA-ont i skinkorna dagen efter.

Världens träningsvärk med smärta i mina julskinkor.  


Så nu får kirskålen växa lite mer innan jag ger mig på fler rabatter för just nu kan jag knappt gå alls.
Jisses vad man blir klen efter cancerbehandlingar  


Men en fördel är det ju......jag vet att jag har kvar de musklerna iaf HAHAHA

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Skapa flashcards