Alla inlägg den 3 juni 2015

Av cija - 3 juni 2015 18:23

Idag var det dags för en heldag på sjukhuset.


Det var vattengympa, lymfterapeut, besök på onkologen m.m


När jag väl fick sista behandlingen var jag rätt så slgaen och tröttare än trött.


 

Av cija - 3 juni 2015 17:54

Och så hölls festen i lördags. Jag och sonen firade våra födelsedagar som blev 75 år tillsammans.
Är så tacksam att jag fått uppleva detta. I fjol trodde jag aldrig jag skulle få vara med om denna fest ens.

Är fortfarande trött men såååååå grymt nöjd.

Allting klaffade och alla var glada och verkade vara fullt nöjda.

Kan det bli bättre?  
Maten var supergod, tårtor likaså.

Vi hade tipsrunda med frågor om mig och sonen (som firade sin födelsedag samtidigt) och detta var uppskattat.

Hade tur med vädret också....för det var mestadels uppehåll och även solen kikade fram liten stund. Det är man ju inte så bortskämd med då det mest regnar nuförtiden!


Vi hade ett par lekar men de fick vi hålla inomhus för även om det var uppehåll var det lite kallt ute.
Min utbytesstudent från YFU var paparazzi hela dagen och fotograferade här och var.  


 

Välkomstdrink

    
Jag och min väninna <3     

Några som är vilse på tipsrundan i den svenska djungeln


 

 
Ville bli med på fotot av min son :)
 
Tråd genom kläder är kul men inte det enklaste....varken för små eller stora 

 

 

En av tårtorna


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Skapa flashcards