Alla inlägg den 18 juni 2015

Av cija - 18 juni 2015 19:45

Skrev in mig som testpilot på bönor!!

Tänkte att det är ändå inget jag får vara med i.....

men OJ, jodo! Idag kom två burkar bönor. Lagom till min "1-årsdag" som jag har idag.


Jag blev glad! Äntligen fick jag något kul att testa!


   


Jag fick äran att testa Mixade bönor och Vita bönor av märket Bonduelle.
och det har jag redan provat :)

Blev överraskad. Framförallt över de vita bönorna. Trodde de skulle vara torra och svåra att svälja (jag har problem att svälja viss mat nuförtiden) men det var de inte. Så de kommer jag att köpa igen.
Dessutom var de inte massa spad i burkarna utan det var BÖNOR!   


Så dessa rekommenderar iaf jag och jag kommer själv att shoppa dem igen.

Av cija - 18 juni 2015 11:37

IDAG....IDAG....är det min 1årsdag!!!  

1 år sedan hela bröstet togs bort för den där tumören.

1 år sedan jag tänkte att jag kommer INTE att överleva någon operation.

1 år sedan jag dödsstädade.

1 år sedan jag skrev mitt vita arkiv.

1 år sedan jag vaknade ur narkosen.

1 år sedan jag började min totalt oplanerade och definitivt obokade cancer-resa.

1 år sedan jag började kämpa med cellgifter, strålning o alla kraftiga biverkningar

1 år sedan jag blev sydd illa under operationen så jag har rejäla smärtor dygnet runt.

Måtte jag aldrig hamna i detta igen!!!!!
Vågar jag se framåt nu???????  

Vissa dagar är jag så grymt ynklig och rädd medans jag andra dagar kan vara rätt modig och tro på framtiden igen.

#FUCK CANCER


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards