Alla inlägg den 3 juli 2015

Av cija - 3 juli 2015 09:00

Med stämpel OK i rumpan efter 1-års läkarbesök på onken igår så firade jag med att köpa mig en hatt  .....denna soliga dag!  Passade på att äta en glass med när jag ändå var på stan.
Har en hatt hemma som jag köpte i Australien men denna är enklare att ha på mig och den är mer luftig  

Nu är det CT av revben som gäller, tid till Vårdcentral för fortsatt medicin o sjukskrivning, fortsatt sjukgympa, kbt, lymfterapeut o så har jag tre behandlingar till på onkologen som gäller! Och så ska venporten opereras ut. Du kan se ett ärr nedanför mitt halsband på fotot...innanför där sitter venporten och så går det en slang upp mot halsen för att sen gå ner till hjärtat.

Nu börjar jag se lite ljus i tunneln o om allt går som jag hoppas o ber på så ska jag kunna börja arbetspröva i mitten av aug.....med el utan rollator 
Så länge jag inte ska skickas iväg att gå långa sträckor så tror jag att jag ska klara det rätt bra.
Minnet är kasst men det blir bättre....är ljudkänslig...svårt med koncentrationen osv...men allt ska bli bättre och bättre efterhand så....  

Är så glad idag så jag i rena farten hälsade på läkaren som sydde mig illa utan tänka mig för.....  

 

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards