Alla inlägg den 6 juli 2015

Av cija - 6 juli 2015 21:43

Helgen har varit väldigt varm....iaf här i Skåne.


Lyckades dra med min make ner till stranden en bit från vårt hem.
Låg där i skuggan och slappade en stund och halvsov. Iaf gjorde min make det men jag kände mig rätt full med energi.

 

Dagen efter åkte vi till Hällevik och var i makens morbrors husvagn för en dag. Väldigt varmt även i Blekinge!
Maken upptäckte att det var friidrott av något slag på Strandvallen så jag fick locka honom till husvagnen men "kex och mjölk" så han inte skulle gå till Strandvallen  

Landade på stranden i skuggan även här men denna gången var vi ute i havet också. Maken badade och jag strosade i vattnet.....
Andra gången vi gick ner till havet så var alla ungdomar ifrån Strandvallen i havet.....oj   
När de skulle upp ur vattnet så var det som att se ett lämmeltåg i full fart...hahaha

Men dagen var ljuvlig och så avslappnad.  


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Skapa flashcards