Alla inlägg den 12 juli 2015

Av cija - 12 juli 2015 17:13

Skulle kolla vädret en kväll med nån såndär väder-app.
Tänkte denna verkade vara ok så jag startade den och då får jag veta att mina ben befinner sig i San Fransisco!!!

Utan min vetskap har de packat och tagit flyget dit!

Synd inte resten av mig med fick vara med   ......fast jag hade nog hellre åkt till Australien igen   


 

Av cija - 12 juli 2015 17:01

Vem är det som ljuger för mig?
Är det sparbanken Skåne eller är det ICAbanken???

Tog ut pengar vid uttagsautomaten nere vid ICA Maxi i häromdagen.
Icabanken debiterar inga avgifter står det på apparaten.

Idag såg jag att det ändå är taget 10 kr i avgift.

Jag ringer Sparbanken och ifrågasätter detta med tanke på att det står att det Icabanken inte tar avgifter och tänker att det då måste vara banken.

Får till svar att Sparbanken INTE dragit någon avgift men att ICAbanken tar avgift från de som tar ut pengar och som har en bank som ICA inte har avtal med.....och det har inte ICA med Sparbanken.

Ok, jag kontaktar då ICAbanken och de skriver att de INTE debterat någon
avgift för några uttag alls utan att det är min egen bank som gör detta!

Så just nu har "Någon" debiterat en avgift för mig för att jag tagit
ut pengar i ICA-bankens uttagsapparat men "Ingen" har debiterat någon avgift!!!!!

Så frågan är....vem snor mig på avgifter?????

Har nu skrivit till Sparbanken och får väl svar imorgon......
Tur jag redan är snurrig i skallen så det inte kunde bli värre efter detta  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Skapa flashcards