Alla inlägg den 30 juli 2015

Av cija - 30 juli 2015 21:52

Upp imorse och blev hämtad ihop med make och min rollator. De som hämtade upp oss var ett par vänner och deras lille 4-åriga son.


Sen bar det iväg till Danmark med tåg och med båt.

Hade tur med vädret då solen var framme den mesta av tiden.
....kan nog räknas som lite av en sommardag idag.  

Åt god mat (mycket mat) på en restaurang och jag var imponerad av den maten. Jag valde lax. Sen var det glass.....fick äta hur mycket man ville.
För att vi skulle få plats med mer glass så valde vi att gå en runda och sedan komma tillbaka för att äta glassen i stora lass.   


Det var mycket svenskar som var över i Danmark så det var mycket köer till båten osv.

Men jag lyckades se 3 danskar som gick runt och pussade och klappade med sakta och smekande rörelser på folk. Kvinnor som män.   
De flesta var positiva till detta utom en svensk man som fnyste något om Pride-festival.
Det är nog den minsta pridefestival jag isåfall sett


Den lille sonen var ett yrväder men satt gärna på min rollator. När vi åkte båten hem så satt han och jag ute på däck och kollade på allt. Måste sett lite kul ut där vi satt på våra rumpor och kollade in allt och pratade om allt. Slutade med att en familj till med små barn satte sig hos oss


 
3 danskar ute på vift med sina amor-bågar
 

Yrvädret


 
På båten uppe på däck :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Skapa flashcards