Alla inlägg den 4 augusti 2015

Av cija - 4 augusti 2015 19:27

Ut och åt med ena sonen och mina barns pappa (ja han är pappa även till sonen som var med hahaha)

Var sedan och hälsade på en av mina kusiner.

Hon hade skaffat sig en hund. Tror det var en hund iaf.....den var rysligt liten   

Så den lille jycken kan ingen i hela Sverige anklaga för att vara stor.


Men han var väldigt söt trots sin litenhet. Och milde tid vilken fart en sån liten jycke kan få upp. Blev lite imponerad när jag såg honom knata iväg som en liten raket.  


Sen fick jag se alla halsband och armband min kusin tillverkat i pärlor. Superfina   
Jag fick välja något jag ville ha så jag hittade ett armband jag föll extra för.
Hon visade även massa hon gjort av såna små gummiband som heter loomi. Har inte fått kläm på det men det var rätt häftigt. Jag föll för en fotlänk tillverkat av dessa små gummiband.

Väl hemma stekte jag pannkakor men till vem vet jag inte för jag har inga barn hemma. Nåja, de får läggas i frysen.


   

Av cija - 4 augusti 2015 19:15

Jadå, jag tror min läkare på onkologen fick tillfälligt solsting nu när solen har tittat fram.  

Han hade sänt ett sjukintyg till Försäkringskassan (de ringde och berättade detta) att jag ska börja jobba 50% den 17 augusti och innan dess ska jag ha arbetstränat 25% och 50%. Då har jag 8 arbetsdagar på mig!
Gäller och ligga i träning med ett sånt schema.....  

Försäkringskassan förstod också att det inte kommer att fungera så jag fick ringa till onkologen. Fick tag på en gullig sekreterare som lade kalla kompresser på den stackars läkaren som säkerligen hade fått solsting och så blev det fart på läkaren.
Så nu är jag sjukskriven till 31 augusti och ska, om allt går enligt mina förhoppningar, börja arbetsträna 17 eller 18 augusti.


Möte med Försäkringskassan nästa vecka och även ett läkarbesök för att få kämpa för en remiss till en plastikkirurg då ärret är så vansinnigt illa sytt och jag har ständigt ont!


Passade på att fråga om svaret på min CT med! Eftersom där är brev på väg hem till mig om detta så kunde sekreteraren läsa upp brevet.
Och det var inget som visade på någon farlighet!!

GISSA OM JAG ÄR GLAD!!!!!   



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Skapa flashcards