Alla inlägg den 11 augusti 2015

Av cija - 11 augusti 2015 21:19

Shoppa kan man nog göra vilken dag som helst i veckan :)

Idag på stan hade jag bestämt mig för att inte handla något men när jag gick förbi en affär och det hänger ett par mjuka fina shorts som jag kan ha här hemma och lulla runt i så kunde jag inte låta bli att prova dem.....och de var nog gjorda åt mig för dom passade perfekt.


Priset var också bra....även om det bästa priset hade varit att inte köpa några alls  

Ordinarie pris var 399 kr men nu var de nedsatta till 120 kr. Det sistnämnda priset var mer passande för min plånbok. Märket var Damella.


Sen tog jag och rollatorn en runda inom mitt jobb. Ska ju börja arbetsträna nästa vecka. Jag hoppas såååå innerligt att det ska gå bra och inte bli bakslag.
Just nu ser jag enbart fram emot att börja. Och måtte jag nu klara det!!!!

  
 




Av cija - 11 augusti 2015 16:48

Så idag fick jag åka buss in till stan.
Har inte åkt buss alls detta året men nu provade jag på det.

Det gick ju bra! Det var svalt i bussen iallfall till skillnad mot ute där luften var väldigt tryckande.

Men det trista är att jag blir illamående så det blev en tur av illamående med  
Satte mig hyffsat nära en papperskorg ifall att......
Fördelen är att det försvinner igen så fort jag kommer ur bussen.

Allra bästa är att ena sonen hämtade mig när jag skulle hem  


Passade på att ta mig upom jobbet med.....saknar det!

 




Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards