Alla inlägg den 12 augusti 2015

Av cija - 12 augusti 2015 13:40

Efter en natt med snurr i sängen så vaknade jag av väckarklockan imorse.

Masade mig upp till sängkansten, stampade i golvet för att få fötterna lagom bortdomnade så jag kan ta mig vidare.

Har ju nervskador kvar i fötterna sedan cytostatikan. Men det har blivit bättre så jag hoppas på ännu mer bättring!

På kläder, ta sprutan, ta mediciner och iväg med taxin till sjukhuset.


Träffade sjukgymnast och sedan var det vattengympa.
Man tycker de är lite futtiga rörelser man gör men konstigt nog så "tar" det ändå rätt ordentligt på en!  
Jag lyckades simma bröstsim....120 meter...fick ont i nacken men jag är ju också otroligt ovan och dessutom nedsatt i konditionen.
Men i varmvattenbassäng blir man väldigt uppmjukad och plötsligt så kan man ta ut vissa rörelser lite mer och då kan jag känna att jag får hopp om min kropp!
Men jag kämpar på.....ger inte upp än!  


Resten av dagen får jag nog tillbringa hemma, vila, pyssla lite.


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards