Alla inlägg den 14 augusti 2015

Av cija - 14 augusti 2015 13:43

Tycker det var inte längesedan jag var hos frisören men när jag kollade var det ju nästan 3 månader.

Jaja idag lufsade jag dit och fick det fixat.

Nu ska det mesta av "svinto-håret" vara väck men det är fortfarande mjukt och ulligt undertill.

Undra vad jag kommer att få för hår i slutänden när håret också har "läkt" efter alla cellgifterna.  


Så här blev dagens resultat:

 



Av cija - 14 augusti 2015 08:30

Igår var jag på sjukhuset på läkarbesök gällande mitt ärr.

Det är ju så illa sytt och därmed läkte det ju inte så snyggt heller. Som tur är har den läkaren nu gått i pension så jag hoppas han inte ska operera fler i hela sitt kvarvarande liv!!

Menmen, nu gäller det att få detta tillrättat vilket gör att jag tvingas genomgå en operation till. En operation jag hade hoppats slippa och hade sluppit om denna läkare hade sytt med den försiktighet som borde iaktagits!

Fick besked att Malmö Plastik vill att det ska ha gått TVÅ ÅR från strålningen innan man genomför en diep lambå.
Jag kan alltså inte ha silikonprotes inopererat då huden och vävnaden är förstörda av strålningen. Så det är egen vävnad som gäller. Denna tas då från magen ihop med nån muskel och blodkärl. Den operationen kallas diep lambå.

Jag blev fotograferad med bar överkropp (utan ansikte och ben med på bild) i olika vinklar. Mitt kvarvarande bröst mättes och vi hade en diskussion om hur jag tänkte och vad jag tyckte.
Så i januari 2017 ska det skickas en remiss till Malmö för min del.

Så 1,5 år till, minst, kommer jag att tvingas ha ONT 24/7!!!
Kan inte påstå att jag är så glad över det  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards