Alla inlägg den 20 augusti 2015

Av cija - 20 augusti 2015 19:08

Andra gången jag arbetstränade. Var på jobbet i 2 timmar.

Jag vill sååååå gärna ta tag i allt på en och samma gång av det som ska vara mina uppgifter.
Jag vill få ordning på allt och pyssla och fixa och dona.....
Men en del av mig inser att om jag kastar mig huvudstupa in i allt så kommer jag inte att klara det....så jag måste ta det bitvis.

Men idag  har jag hunnit torka av där jag ska vara, städa undan en del, kollat av en del lösenord men måste medge att jag är insnöad ju (den där Chemobrain).
Skulle ringa om ett lösenord och tittade på telefonluren och funderade på hur det nu var man gjorde på de telefonerna. Tryckte lite på knapparna och sen plötsligt fick jag rätt på det. Undra hur jag gjorde????

Men jag fick rätt på kopieringen och journalsystemet....så helt insnöad är jag kanske ändå inte.  


På tisdag är det nästa arbetsträningsdag och jag ser redan fram emot detta!  

Av cija - 20 augusti 2015 18:30

Passade ju på att shoppa igår när jag ändå var i Kristianstad.

Hittade en affär som jag helt missat i den staden innan. Var urfina kläder och jag föll för väldigt mycket. Det gjorde dock inte min plånbok så jag fick hejda mig lite  
Blev en klänning, ett linne, 2 vanliga toppar och 2 blusar.
Och i en annan butik fick jag syn på den där sortens bh som fungerar på mig trots jag bara har ett bröst så jag köpte ett par sådana med.
Och så shoppades det ljus och godis...mums...och så min favoritkrydda som jag hade slut på här hemma inne på The Spice Tree  http://kryddlagret.se/butiker/kristianstadbutiken/


 
Satt såååå skönt så jag köpte 2 fast i olika färger.
   
Behövde ett par toppar så det blev dessa.
  
Klänning...hela fick inte plats på bild. Men sååå skönt och sitter suveränt bra   
 

Lavendelljus. Rejält nedsatt i pris men underbar doft. Lavendel är dessutom lugnande.

      Min favoritkrydda. Rekommenderar!                          Godis är gott! Chokladhjärtanen slank ner fort





Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards