Direktlänk till inlägg 26 augusti 2015

SISTA DAGEN PÅ ONKOLOGEN + TÅRTA!!!

Av cija - 26 augusti 2015 16:32

Idag var det sista dagen för behandling inne på onkologen.

SISTA!!!!

Kvar har jag sedan sjukgymnastbesök, kbt, vattengympa och bröstmottagningen. Men INGA fler behandlingar på onkologen!!!

Min sista behandling på onkologen....wow....varit där var tredje vecka sedan i 24 juli 2014.....nu är det över med det....förhoppningsvis för resten av mitt liv!!!!!! Behåller dock venporten ett tag då jag inte har obehag av den och som en liten konstig "livförsäkring". Sen känner jag inte för mer operationer just nu! Du kan se att den sitter ovanför höger bröst. Det är via den jag fått alla mina behandlingar.


Mina känslor är omtumlande och har så varit hela denna dagen.
Ena stunden gråter jag av lycka, nästa är jag förstummad över att jag lever.....snacka om höjd och dalar idag!!

Bjöd personalen på tårta. Det är de värda för de är oerhört empatiska och lyhörda! :)


Vill bara dela med mig av all min glädje till er alla


     


#underbartårta

#fuckcancer


 
 
Kenta

Kenta

26 augusti 2015 18:36

Lycka till :)

http://mobil.cija.bloggplatsen.se

cija

26 augusti 2015 18:53

underbart va? :)

 
Ingen bild

verica

27 augusti 2015 16:22

Congratulations!
You can only be proud of yourself for being so brave and putting up the fight!
Lovely to see you so cheerful.
Love
Verica

cija

27 augusti 2015 16:34

thank you so much :)
I am really happy and I hope I can be so for rest of my life....:)
Love

 
Annelie

Annelie" title="http://Bloggplatsen.se]Annelie[/url]" target="_blank">Bloggplatsen.se]Annelie[/url]

29 augusti 2015 17:27

Du är grym Cija!!!
Livet kan inte bli mer av värde när du nu fått känna på cancerns grymma tand o överlevt!
Du är en kämpe! Som gick i mål och njut nu så gott du kan för våra hjärnspöken kommer på idel besök men det är här och nu vi bestämmer oss för Fuck Cancern en gång för alltid!!!!!
Kraaaam o vilken fantastisk tårta "mums"

http://Plantin. Bloggplatsen.se

cija

29 augusti 2015 19:40

Tårtan ska varit jättegod för onkologen ringde dagen efter om en grej och då berättade de att tårtan var supergod :P

Jo hjärnspöken kommer och går men förhoppningsvis ska vi klara av den biten...också ;)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cija - 9 december 2016 09:00

Att avhysa någon är inte så kul men i detta fall är det tyvärr ett måste. Fick ett bryt på sjukhuset när jag skulle ha mina cellgifter. Slutade med att personal kom på plats.  Vi pratade igenom det och jag drog i stora drag om allt som hänt. Dock v...

Av cija - 8 december 2016 21:30


Träffa läkaren för några dagar sedan. Hjälper inte detta cellgift är det hejdå!      Jag är i för dåligt skick för att gå på nästa! Han räknar med 2 ggr av nästa sort så stryker jag med av biverkningarna för de är så starka i den! I den jag h...

Av cija - 30 november 2016 20:20


Kom till slut hem från sjukhuset. Asih kom samma dag och besökte mig. Berättade vad de kunde bistå med. Jag var lite misstänksam men nu har det gått en tid och jag har fått mer insikt i vad de kan göra för mig! Var pigg när jag kom hem. Kände mig j...

Av cija - 12 november 2016 19:59

Fick senaste cytostatikan förra tisdagen. Fick den intravenöst....dvs genom venporten. Dagen efter var jag konstig i kroppen, hade lite ontöverallt men jag reagerade inte direkt. 2 dagar senare hade jag 39,1 i temp. Åkte till akuten och det såg u...

Av cija - 5 november 2016 16:17

När jag och maken var på vår planerade resa i Spanien så passade min bror, hans fru och min ena son på att fylla år. Men nu kom vi hem lite tidigare än beräknat så sonen fyllde år någon dag senare. Men då hade vi redan bokat in kalas helgen efter...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards