Alla inlägg den 4 september 2015

Av cija - 4 september 2015 20:28

Varje morgon tar jag sprutor för att det finns en förhöjd risk för blodproppar när man har en subkutan venport och även äter antihormoner.
Vill bara lägga till att jag verkligen HATAR sprutor och ibland får jag ha hjälp att ta dem.
Men jag sticker gärna andra....   


Från början stack jag mig i magen men magen bestod av stora blå märken ständigt och jämt.
Så jag sticker mig numera i benen. Orsak är även att jag en dag ska opereras för att det ska tas vävnad från magen till bröstet eftersom B.S som opererade mig valde att sy mig illa.

Men så här ser jag ut om benen ständigt numera.

Och här kan man se alla mina olika märken......simborgarmärket, järnmärket, baddaren, grodmärket osv osv


    


#fuckcancer



Av cija - 4 september 2015 19:03

Att som dagpersonal på en vårdavdelning komma in på personaltoaletten och hitta denna kan ge både skrik och skratt.  


Det hände dagpersonalen en morgon när nattpersonalen för ovanlighetens skull hade haft en lugn natt.

  


 


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards