Alla inlägg den 19 september 2015

Av cija - 19 september 2015 19:21

Mina söner var här och hälsade på idag då jag och maken firade våra födelsedagar.

Eftersom jag är en oerhört givmild och underbar mamma så fick de varsin tröja av mig!

Jag och maken bjöd på goda hembakade kakor och en hembakad tårta som min "svärdotter" hade bakat!
Fick också träffa studenten som jag är kontaktperson till. En trevlig flicka! Har lite svårt att hänga med i svenska språket men jag tror det lossnar rätt snart för henne och då börjar hon mer och mer att prata svenska.

Var en underbart trevlig eftermiddag med vansinnigt många skratt   


 
Mina älskade söner med sina tröjor

 

Fin och väldigt GOD tårta   



#tårta

#kalas
#tröjormedtext

#utbytesstudent



Av cija - 19 september 2015 12:25

Efter den lilla mingelkvällen igår så avslutade vi med att testa yogiboost.
http://www.yogiboost.se/

Eftersom det var preimär för både mig och min vännina så stod vi först och såg nog allmänt förvirrade ut där vi kollade runt och funderade på hur det hela fungerade. Kände oss väldigt gamla i denna nya värld med frusen yoghurt hahahaa

 

Topping i form av frukter eller choklad....varm eller kall sås där jag valde varm chokladsås.

Så min kostade 51 kronor när jag var klar.

Hur var smaken då? Som mjukglass men jag försökte inbilla mig att yoghurt är nyttigare än glass men jag tvivlar på att fallet verkligen är så  


 

Av cija - 19 september 2015 11:51

Jag och min väninna stack iväg på en liten mingelkväll på BikBok i Kristianstad. Bikbok.

Där bjöds det på lite rabatter för den som ville handla. Det serverades dricka och popcorn.

Lyko i Kristianstad kom och friserade dem som ville bli det.
Jag passade på att bli friserad men jag tror inte det blev en frisyr som jag trivs med men det var skoj att prova ändå  

Vi passade på att besöka andra butiker med. Köpte ett nagellack från Depend

Fast just nu har jag målat naglarna i en annan färg så det får vänta tills nästa vecka innan jag provar det nya.


 

Fräsch dricka och popcorn på BikBok var gott   


 

Jag nyfriserad

 

Mina naglar just nu. Färg nummer 7008 från depend.

     

Färgen jag köpte igår är nummer 7057.
Gå in och kika på den på denna sidan: http://www.depend.se/produktsortiment/naglar/29807057/

Jag har verkligen fallit för Depend 7-day   

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards