Alla inlägg den 28 september 2015

Av cija - 28 september 2015 13:43

I helgen var det då pokerkväll.

Det var trevligt och roligt.


Började med att samlas och när jag kom fick jag ta del av familjens lille sons alla kramdjur och bilar. Så nu kan jag namnen på alla kramdjuren   

Sen serverades det paella och oj, den var grymt god   


Och så satte spelet igång. Alla fick sina marker och dessa lade flertalet i en liten grupp så de hade full kolla på alla. Men en av spelarna radade upp alla sina.....där kan man snacka om att verkligen ha full koll   


Sen på med pokefacet. Vet inte om mitt lyckades så väldigt bra för till slut förlorade jag mina marker ändå.

Men kul så länge det varade och jag höll mig kvar i spelet betydligt längre än maken och det var ju extra kul


Vi bjöds på underhållning i form av 2 gitarr-spelande killar. De spelade så snabbt så vi andra hann inte ens sjunga med. Men jag tror det var tur det för allas öron

Jag kom hem efter 01.00 och stöp isäng. Inte mycket man tål som gammal


Vinnaren vann stort.....han satt till slut med 99% av markerna. Hur gör han???? Ska nog ta och forska lite i detta så jag kan klå honom


 

Supergod paella. :P

 
Min lilla hög med mina marker   
 

Här radades markerna upp på rad....gäller att ha full koll


 

Och här vanns det marker.....och det var jag som vann....denna gången   

 
Gitarrspelande duon underhöll   

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Skapa flashcards