Alla inlägg den 5 oktober 2015

Av cija - 5 oktober 2015 14:17

Alla har vi säkert samlat på något när vi var unga.

När jag var ung så samlade jag på frimärken och småmynt. Det var väldigt populärt.
Idag kanske det inte blir samma....numera får man väl samla på sig olika kontokort  

Det var även souvernier i form av skedar (fortfarande trevligt att ha), små troll och dockor från olika länder. Det senare samlade mest damm till slut så idag ligger de nerpackade.
Men vem vet....en dag kanske jag radar upp dem igen...  ....lagom tills jag är på hemmet så har personalen något att göra när de ska damma mitt rum  
Men just nu såhär på gamla dár.....har jag uppenbart börjat samla på proteser.  
Mot min vilja faktiskt!   Jag hade hellre haft kvar mina egna.

Men men, nu är läget som det är. Eftersom läkaren sydde mig så vansinnigt illa när han opererade mig för bröstcancern så har jag väldigt svårt för att kunna använda protes.

Men personalen som handhar just bröstproteserna har verkligen försökt hitta någon som kan fungera.
Så nu har jag en hög att välja på. Någon fungerar inte alls, någon hjälpligt en kvart eller två, någon är tokigt liten, en är ett omplantat (sån som man operera in) och en är en badprotes.
Dock kan jag ha badprotesen lite längre innan den ger problem. Implantatet är också bra för det är väldigt följsamt och inte alls stumt. Problemet är att det är så följsamt så de ramlar ut lite här och var

Så jag har sammanlagt sex bröst.....vet inte om det är en sån bra bedrift egentligen men nu har jag dem iaf.
Det ena sitter fast på kroppen så den fick faktiskt inte vara med i bild  
Snart kan jag kanske hyra ut ett bröst eller två   

   



#bröstprotes

#fuckcancer

#bröstcancer

#bröst






Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Skapa flashcards