Alla inlägg den 30 oktober 2015

Av cija - 30 oktober 2015 22:22

Idag har det varit en riktig slapp dag.
Men idag har jag verkligen känt att jag har haft s-e-m-e-s-t-e-r!  
Satte mig i en stol vid poolen under ett träd, läste en bok och lyssnade på musik.

Utövade lite yoga....får ju försöka på egen hand nu när jag missade kursen i veckan. Att hoppa i poolen stod jag över för det var för kallt i vattnet och sen är det förbud att bada med förband och jag är ju omplåstrad både på knä och arm.


Men det var ljuvligt att få ha nästan hela poolområdet för mig själv. Var bara ett par till som kom dit och vi var alla tysta och bara njöt av sina böcker för uppenbart var alla bokmalar som satt där  


Maken kom en stund och höll mig sällskap genom att somna på sin handduk! Alltid trevligt med tysta män när man själv vill läsa sin bok  

Vi har gett upp det med cyklar nu och vi hyr inga. Har bokat boendet via http://etthusisolen.webgain.se/information/index.xhtm

Och jag måste medge att de verkligen försöker måna om en. De var och hämtade oss på flygplatsen utan problem och när det varit något så har man kunnat ringa dem.


Här kommer ett litet axplock av bilder från vår semester-resa i Gran Alacant i Spanien.

 

Utsikt, träd, blommor, havet, mindre träd, utsikt igen och make med olivträd.


 


Vårt hem!


 
Åker med turisttåget


#Etthusisolen
#turisttåg

#blommor

#träd

#havet

#Spanien

#granalacant

#semesterärunderbart

#solochvärme


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards