Alla inlägg den 4 november 2015

Av cija - 4 november 2015 17:40

Häromdagen stötte jag på Volvo Ocean Race-museum i Alicante i Spanien.


Det var jag ju absolut tvungen att ta en närmare titt på tänkte jag. Naturligtvis hade de stängt just den dagen så jag fick nöja mig med att se utsidan MEN även se en av båtarna vid namn Pirates of Carribean.
Minns när den målgången var....jag tyckte om den båten.   

För er som inte vet vad Volvo Ocean Race är så kan jag berätta att det är världens största kappseglingstävling runt jorden.

Men nu fick jag iallafall se denna båten och det gillade jag mycket.

Volvo ocean race mueum i Alicanta, Spanien


 
Fin va?

   

 
Tjusig!


#VOLVOOCEANRACE

#piratesofcaribbean
#segling
#seglingstävling
#kappsegling

Av cija - 4 november 2015 16:49

Familjens enögda piratkatt hittade lillhusse i dennes datorstol så där beslöt sig katten för att vara. Upp i husses knä och la sig till rätta.
Det var otroligt gosigt tyckte katten och det höll nog lill-husse med om också.


Så katten låg där i knät hos lillhusse en bra och lång stund. Blev lite kliad emellanåt och han bara njöt. Höll tass och hand med varandra och katten ville knappt släppa taget om lill-husses hand. Det är väl kärlek va?  


MEN vad hände sen då?

Jo min son skulle till en kompis och fick ju då ta bort katten från sitt knä.

Det resulterade i att katten blev JÄTTESUR......
Kolla in bilden om var han la sig. När sonen visade bilden kunde jag inte hålla mig för skratt.  


Hålla hand och tass .....   


   

Är man familjens bebis så är man.....


 

NU blev någon sur.....och la sig bakom datorskärmen.....  



#katterärunderbara

#katt

#älskadekatt

#familjenspiratkatt





Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards