Alla inlägg den 8 november 2015

Av cija - 8 november 2015 19:31

Här är en liten bit natur i Gran Alacant.


Gillade verkligen dessa små gångstigar. Kunna strosa omkring och bara njuta. Sitta vid en liten "stuga" där man kunde öppna luckor och se på fåglar. Det var rikt fågelliv där och man hittade många fågelskådare när man gick där som var helt uppe i att kika på fåglar.


Nu har jag kommit tillbaka till Sverige igen. Saknar Spanien allaredan.

Australien är ju där mitt hjärta är   men det är så tokigt långt för att ta sig dit nångång om året.

Sedan några år tillbaka har Spanien funnits i en tanke men jag tänkte att NU sätter jag fart med dessa planer och jag är verkligen inte missnöjd med det valet!  


Kommer jag att hålla mig frisk så ska vi helt klart dit nästa år igen.

Hade massa utslag i ansiktet innan vi åkte till Spanien och när jag kom dit så försvann 90% av dessa. Var underbart att slippa slåss med dom.
Men vad hände nu när  vi kom hem??? Jo hann knappt mer än landa i Sverige så kom klådan tillbaka och innan jag ens hunnit fundera på att klia mig där så var de flesta röda märkena tillbaka igen!!! Man blir bara så besviken när det blir bakslag!!!


 


#granalacant
#Spanien


  


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards