Alla inlägg den 10 november 2015

Av cija - 10 november 2015 09:47

Att packa inför en resa kan ta sin tid....för mig!
Vet inte hur mina söner gör men de packar på en kvart i en vanlig kabinväska och sen är de klara.  


Och sen när jag ska hem....då har jag knappt använt hälften av det jag tagit med mig och dessutom har jag köpt något jag vill ha med mig hem.

Så vi hade fullt sjå att få rätt på vikten av min väska.


Menmen, nu vet jag till nästa gång vad jag kan ha med mig och vad jag kan lämna hemma.
Och förhoppningsvis så är det också mindre antal burkar och lådor med mediciner jag behöver ha med mig!
Fick fixa intyg på apoteket för att försäkra mig om att vissa mediciner kunde medföljas. Detta därför att de är narkotikaklassade.
Har man inte detta intyg så har de rätt i tullen att bara ta medicinen ifrån dig vilket kan bli katastrofalt när du behöver dem på plats.....så var noga med intyg!

Och så kom vi hem! Packade upp och tvättade upp kläderna.


Så fick jag syn på en av grejorna jag packat med mig hem:

CHOKLADET!!!! Detta choklad är ju bara såååå gott   


Lite julklappar har jag också köpt men de kan jag inte lägga upp på bild.....just nu!

 

Jag trodde att jag hade gått upp iallafall 4 kilo men det visade sig att jag "bara" ökat 0.7 kg. Nu gäller det att på något vis få bort det igen....

 

Chokladen höll hela vägen hem och med tanke på värmen vi hade så var det bra att vi åkte tidigt på morgonen så det inte var så tokigt varmt för min lilla choklad!



 

#choklad
#spanien


 


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards