Alla inlägg den 14 december 2015

Av cija - 14 december 2015 19:06

Alla klär sin gran på olika dagar har jag förstått och igår när det var Lucia så bestämde jag mig för att klä familjens gran.  

Aldrig klätt den så tidigt i december som detta året men vad gör det tänkte jag?

Ingen skadas av att jag gör det! Och jag får njuta av den lite extra.

Fick rätt på granen och alla dessa grenar....helt otroligt att en fejk-gran kan barra....men denna barrar lite varje år så om några år har jag väl bara fejk-stammen kvar  


Jag satte igång julmusik och allt flöt på bra och helt plötsligt bara kommer det!
Tårar som bara forsar! Och jag står där och fortsätter klä granen med tårarna rinnande nerför mina kinder.


Att jag får vara med i jul är så stort för mig....jag var ju så inställd på att dö....att aldrig mer kunna fira jul.
Jag är så tacksam att jag fortfarande får vara med.

Maken kom och undrade varför jag var ledsen men jag var liksom inte ledsen.....bara så oerhört tacksam!


Nedan ser ni resultatet och jag är iaf nöjd.


Tomten längst in vid granen är min gamla sedan jag var liten. Inte haft den framme mer än vid nån jul för att jag varit så rädd om den men när jag tog upp den igår kände jag att "livet är för kort för att den ska sparas i en låda....jag vill ju se den på julen"...så nu får den vara med  
När katten kom in när jag var klar så blev han väldigt glad för nu kunde han trycka in sig under granen ihop med tomtar och annat   

 

Kommunens högsta gran??!

 

 

 

#Julgran
#tomtarochbocken


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards