Alla inlägg den 15 december 2015

Av cija - 15 december 2015 22:17

IDAG klarade yngsta sonen sin uppkörning! Nu är han också med körkort!


Jag blev så glad idag för detta och går fortfarande runt och myser att han fixat det. Han hade otur för första körskolan gick i konkurs så där förlorade han en del pengar.
Nästa ville bara ha pengar men inget hände.

Till slut så valde vi att ringa en annan körskola och nu blev det minsann ordning på det hela. Visade sig att förra körskolan pumpade de bara folk på pengar och dessutom gav de oss fel uppgifter var vi skulle sända papper om dyslexi.

Men nu så kom han till en rejäl körskola och idag klarade han uppkörningen. Den muntliga teorin klarade han för några dagar sedan.

Stolt mamma!  

Ikväll var jag på terminens sista yoga. Sen är det juluppehåll och i januari börjar det igen och jag har redan bokat in mig. Jag kommer dessutom att gå på medicinsk yoga en morgon i veckan nästa termin.
Fast idag var mina tankar överallt utom på yogan. Men så är det ibland.  

www.andningifokus.se



#Yoga

#mediyoga
#körkort
#sonentagitkörkort

Av cija - 15 december 2015 21:57

Såna här hade min mamma när jag var liten.   
Jag och min bror fick sätta upp dem på ett fönster....där vi dessutom ändrade på dem så ofta vi kunde. Roligast var att ändra strax efter varandra för vad gjorde man inte för att retas lite!?

Jag har letat i flera år efter sådana och NU har jag äntligen hittat sådana på Steinssons.
Blev så glad och beställde sådana.

Idag kom de hem till mig och jag satte genast upp en del av dem på kylskåpsdörren.
Tror inte att mina barn kommer att ändra på dem då de är stora nu men vem vet! De kanske får ett ryck ändå?!  


 


#klistertomtar
#Steinssons

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards