Alla inlägg den 14 januari 2016

Av cija - 14 januari 2016 15:43

Kunde inte låta bli att köpa dessa. Älskar alla dessa färger även om 2 av plaggen är lite mindre färgglada.

Nackdelen är att jag måste ta en storlek större än vad egentligen behöver när det var klänningarna för annars hade jag inte fått på dem på min arm som har lymfödem.


  Följsam och härlig klänning.

 

 

Varm och skön tunika

 


Ännu en följsam och färgglad klänning.

   

Superskön att ha på sig.



#Happibrand

Av cija - 14 januari 2016 14:05

Var iväg på Måkläppen med bla studenten. Det var ihop med organisationen hon kom via.

Där var många trevliga värdföräldrar och trevliga studenter.
Vår student tyckte mest det var jobbigt att gå, frös hela tiden och var trött.
Jag tänkte då att de var lite jetlag fortfarande vilket hon förnekade.

Men JAG såg (ja det gjorde vi alla som stod där) något som var underbart!!!!
Jag såg sälar i frihet!! De är ju så fina! Har sett sälar på zoo förut men aldrig i det fria.
Kändes nästan andäktigt på något vis. Skulle försöka fotografera dem men fick kämpa ett tag med min iphone-kamera innan jag lyckades. Men det var det värt.
Det var som om de kikade upp nyfiket på oss som stod på stranden precis som vi kikade på dem ute i vattnet.

Och sen var jag nöjd med mig själv för jag klarade av att gå hela vägen ihop med gruppen trots mjukt underlag. Tappade inte balansen mer än några få gånger!


 


#Måkläppen
#sälaridetfria
#kalltomnäsan

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards