Alla inlägg den 25 februari 2016

Av cija - 25 februari 2016 20:35

Såg i min mailbox att jag ska få buzza.

Ska bli SÅ spännande att äntligen få göra det!  

Vad är då detta "buzza"?   
Jo det ska jag berätta när paketet har anlänt  

När paketet anländer vet jag inte men senast ibörjan av nästa vecka hoppas jag.


 

Bilden tog jag under en promenad när det inte var vinter   


  




#Buzzador

Av cija - 25 februari 2016 18:47

Började dagen med att vara hos sjukgymnasten där hon höll i mediyoga och sen tog jag mig till jobbet.

Kändes lite ovant att komma dit så sent  


Och det hade snöat lite inatt men det regnade bort rätt så fort.


Idag var det enbart arbetsträning men imorgon är det både jobb och sedan arbetsträning. Tycker det går lite bättre nu när jag satt mig för att gå hem när jag ska. Jag hoppas så att det ska fortsätta i den riktningen det är nu.


Väl hemma så var jag väldigt trött men vägrade att lägga mig ner. Ville INTE sova bort hela eftermiddagen.
Så jag satt och sorterade foto istället men till slut såg jag knappt fotona utan fick ändå lägga mig en runda.  


Har frusit hela dagen så jag fick sonen att starta upp en brasa i spisen här.

Måste medge att det var väldigt skönt. Sonen tyckte det var varmt men jag tyckte det var precis lagom.
Katten tyckte nog det var varmt för han låg på golvet.....raklång.....på rygg....!  



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards