Alla inlägg den 26 februari 2016

Av cija - 26 februari 2016 15:56

NU så äntligen fick jag också bli en Buzzador.

Har verkligen försökt få bli det ett bra tag men aldrig lyckats.
Men nu så.  


Buzzador är en portal där medlemmar kan få möjligheten att testa produkter mot att de i gengäld skriver om dem på sociala medier och skriver ärliga recensioner.

Man kan också få köpa vissa produkter till reducerade priser i gengäld att man skriver om dem och recenserar dem.


Men även om de har en hel del kampanjer så är det inte så att just du blir utvald att kunna välja som just du vill. Detta eftersom deras kunder vänder sig till olika målgrupper.

Just nu blev jag då utvald. Visst låter det fint??? Utvald!!!  


Jag har därmed idag fått hem en liten låda med produkter i som består av ansiktskräm.

Det är L300 Intensive Moisture Face Cream. En större och några små att dela med mig till mina väninnor.


Så nu ska denna ansiktskräm provas en månad. Ska bli intressant och se hur detta blir. Den är till för dem med torr hud och det har jag verkligen av medicinerna och även sedan cellgifterna.

Så det ska bli mycket intressant och se om den hjälper mig!


Jag kommer såklart att skriva och berätta här när tiden för testperioden är över.
Måste medge att jag gillar den rosa färgen på tuberna   


 

Här är den stora tuben och en av de 5 små jag fick i det lilla paketet.


#L300buzz
#Buzzador

#Äntligenfårjagbuzza


Av cija - 26 februari 2016 14:45

Var på jobbet idag där jag både jobbade och efter det arbetstränade.

Tycker det går rätt hyffsat men jag är fortfarnde yr till och från men jag tycker ändå att det har minskat något. Tröttheten förföljer mig dock väldigt intensivt fortfarande.   


Efter jobbet så gick jag ner till centrum, såg lite butiker och gick in för att kika lite. Bara kika lite tänkte jag!
Slutade med att jag hade shoppat:

1 par byxor vinröda byxor, en kofta, en underbart vit stickad tröja, 2 linne med spets ner mot skulderbladen.

Allt som allt skulle detta kosta 2529 kr.   

Det är jag väl medveten om att jag inte hade haft råd med.

Men jag behövde bara betala 583 kr för alla kläderna. Detta för att det var halva reapriset och sen var det även från en butik som ska upphöra.
Plötsligt blev jag glad att jag har fått semesterersättning så jag kunde unna mig dessa kläderna!  

Dock lite synd att ena butiken ska upphöra. Visserligen är det väldigt dyra märkeskläder men de som jobbar där har stor kunnighet i kläder som sitter snyggt.

Och jag har märkt att det är inte lätt att hitta personal i klädbutiker som verkligen kan sin sak är en verklig bristvara.
Flertalet butiker där kläder är billigare spelar det ingen roll om man står där med en tröja som når ner till anklarna och hasar efter en.....personalen kommer ändå att säga att den sitter jätttebra om man skulle få för sig att fråga dem!   
För dem handlar det bara om att sälja men inte att kunna något om kläder!

Men jag är fullt nöjd med min shopping idag. Hann dessutom med en buss som precis skulle köra iväg åt samma håll som jag bor   


Här är dagens inköp.   



 


Så här ser baksidan ut på linnena med sin spets.

   

Har verkligen letat efter en sådan här tröja och nu så hittade jag en  


 

Ska bara hitta en scarfs som kan vara snygg att ha till denna koftan. Koftan är superskön.




#nöjdmedminshopping

#Madameihässleholm

#Carlanderssonihässleholm

#prêtcollection

#SIGNALcollection

#signaturecollection

#FRANSAkläder



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards