Alla inlägg den 28 februari 2016

Av cija - 28 februari 2016 21:02

Hoppade över mellon igår och gick på en liten fest. Var rätt trevligt även om alla verkade vara lite allmänt trötta. Kanske för att de hade haft årsmöte innan i den klubben som är en dragracingklubb?!   
Men det vankades mat och det var gott.

Var en hel del trevligt folk där.


Skulle klippa väck de där förbaskade banden i en av mina tröjor idag. Såna där band uppe vid axlarna som det numera verkar finnas på varenda tröja till kvinnor numera. Men de är bara irriterande.  

Så jag klippte försiktigt av den ena och det gick bra men nästa.....där klippte jag i tröjan också!!! Suck!!!  


Fram  med symaskin och lagade ihop den men så onödigt på en ny tröja. Ska kanske be dem i butiken att klippa bort dem nästa gång jag shoppar?!


Maken for till Malmö med en kompis idag, de skulle se på något sportaktigt på Atleticum.

Jag valde att vara hemma, gå en promenad med en väninna.
Vi gick till våtmarkerna och där var en hel del svanar. Svanar är väldigt vackra tycker jag!

Vädret var lite kyligt men ändå fint. Ingen vind.
De bara måste jag fotografera men det verkade som att vi kom mitt i deras middagstid för de var mer intresserad av att vara under vattenytan med sina halsar för att hitta mat!  
Så fort en svan tittade upp så dök den andre ner eller var båda nere samtidigt men kom inte upp igen samtidigt.

Jaja, jag fick iallfall en bild  



    


#svanar

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards