Alla inlägg den 2 mars 2016

Av cija - 2 mars 2016 19:39

Så löste sig detta med besöksstatistiken idag. Hade lyckats schabbla bort den på min sida och försökte nu få tillbaka den.


Igår satt jag och en till och försökte klura ut hur jag skulle göra men vi fick inte rätt på det.
Jag öppnade därmed en provosorisk blogg (den finns inte kvar nu) för att se vad jag kan ha gjort för fel. Kunde där finnas en ledtråd till mig?


Visade en vän det hela och denne skickade över en bild var han tyckte att jag kunde trycka. Just den ideén fungerade inte fullt ut MEN när jag såg bilden såg jag att efter "besöksstatistiken" stod det just "besöksstatistik" på den provosoriska bloggen medans det på min stod "text och bild"!!!

VA????????

Skämtar bloggen med mig, tänkte jag!

Var det SÅ enkelt???   

Jag for in och letade och hittade vad "felet" var!!

När man öppnar redigeringen så kommer det med automatik upp "html-kod" och jag missade helt att man kunde bläddra där och då få fram "besöksstatistik".

När jag ändrade till det ordet så vips .....allt löst!!!

Tänk vad man krånglar till det ibland!?  

Jag som såg massa koder framför mig som jag skulle behöva få hjälp med att klura ut


#Besöksstatistik

#blogg

#HTLMkod


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Skapa flashcards