Alla inlägg den 4 mars 2016

Av cija - 4 mars 2016 13:57

Att shoppa är kul och det behöver inte bara vara kläder, eller hur?

Idag var jag inom konditoriet/bageriet och där shoppade jag.

Det räknas väl också som shopping??  

Handlade 3 bröd varav 2 av dem är surdegsbröd.
Sen fick jag syn på bullar och trots jag verkligen inte behöver någon bulle alls så valde jag att köpa några. Räckte tydligen inte bara med att jag tittade på dem!!
Tror säkert min make och son också gillar dem.    

 

 

Igår fick ett par vänner en dotter. De har verkligen fått vänta på denna envisa lilla damen.   

Inte nog med att hon tog tid på sig och mamman fick gå över tiden....dottern illvägrade dessutom att komma ut under förlossningen så hon fick ha lite hjälp på "traven" av läkare och barnmorskor.
Och till slut fick hon ge med sig och komma ut till oss andra i denna världen!  
Dessutom får hon dras med ett par överlyckliga föräldrar!   

Hoppas kunna få se henne innan hon flyttar hemifrån.   

 

 

 

#nybakadebullarärgott

#nybakatbröd

#vaniljbullar

#surdegsbröd

#litenbebisflicka

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards