Alla inlägg den 16 mars 2016

Av cija - 16 mars 2016 16:47

Fick ju en ny medicin på ÖNH igår och skulle ta och läsa bruksanvisningen!

Det är nog den längsta bruksanvisningen jag sett  


Sonen sa "Är det på så många språk?" Men nej, det var bara på svenska!!

Var i centrum idag och fick som vanligt lite ovanlig shoppinglust.  
Handlade inne på konditoriet och sen var jag i en ostbutik och köpte....senap   

En senap som är vansinnigt god. Jag är inget fan av senap överlag men just denna gillar jag. Kika gärna in på hemsidan så kan ni läsa om Ottarp.

Där finns mer än bara senap. Dock har jag inte varit på Ottarps Torp....än! Blir att åka dit en dag snart.
Senapen säljs även i den ostbutik jag var inne i idag.

 

Imorgon kommer jag att berätta lite om en av alla produkter man kan köpa via Lyko.
Tryck på länken och kika på produkten.

 Idag har det varit vackert väder och riktigt varmt. Våren är nog på väg nu :)

 


 

Det är bara att börja läsa.....  


    


Lite av varje blev det idag   




 


Godaste senapen!



#världenslängstabruksanvisningpåmedicin

#senap

#ottarpssenap

#bageri




Av cija - 16 mars 2016 07:00

Detta medappar i mobilen.


Det är ju väldigt kul med många av dem men igår fick jag mig ett rejält skratt.

Igår när jag och sonen varit iväg på sjukhuset och väl hade kommit hem så satt han med sin mobil.

Jag tyckte att vi kunde ta en selfie och då hade han en app som gjorde oss otroligt snygga.....eller inte  


Man kan ju undra vem som är vem!?


  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards